onsdag 13. januar 2010

Syk :@

HaLLu
Nå sitter jeg i senga mi jeg dro ikke på skolen pga
jeg har så sykt hode pine fra igår (vi kommer tilbake til det)
også har jeg ikke noe stemme igjen jeg har mista stemmen :(
så er jeg tett i nesa osv ja i går så dro jeg til Dennis og der var Marius A
vi dro med halv 6 bussen opp til tattoo greia til morra til dennis
Så dro Jeg,Dennis,Marius A,Ann-christin tror jeg det var og charlotte
til Bowlingen/forti to/Sefa
jeg greide å skli 3 ganger rett på ræva (au)
så bowla vi først vant Marius så meg så dennis haha...
det var morsomt så bestilte vi sånn varm kakao med extra mye Marshmallows :D
så stakk vi ut for vi hadde bestilt Taxi og der møtte jeg jo på Broren min og en venn av han
så,så jeg rett fram så kasta broren min en snøball å traff meg rett i ansiktet så jeg mista lua :(
jaja.. jeg kjeder meg så sykt nå
men jeg må gjøre MASSE Lekser ^^
Blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar